Plaer i satisfacció a les mans

#PasionConTinta entre lletres

Recupero aquest post de fa uns anys per afegir informació actualitzada.

Al final trobareu l’article original que ara amplio perquè l’any 2019 he participat de nou al concurs literari rubinenc : Relato insólito

Els anys passen molt ràpidament; sovint t’adones quan mires fotografies o tornes a participar en un concurs literari.

Després de gairebé 4 anys més tard he presentat un dels meus relats al concurs que organitza la Associació Mujeres Creativas del Vallès; tot i que enguany no he rebut cap premi puc assegurar que la trobada va resultar molt interessant, emotiva i didàctica ja que vam tenir joc inclòs.

Plaer i satisfacció a les mans Post de Rosa López #PasionConTinta Idees, papers i literatura #Comunicacio #Marketing #Literatura collage d'imatges
Logo corporatiu RL
Plaer i satisfacció a les mans Post de Rosa López #PasionConTinta Idees, papers i literatura #Comunicacio #Marketing #Literatura Relato insólito Novembre 2013

 Avui em permeto unes línies per parlar d’un sentiment personal, d’una grata sensació i de la satisfacció  que sento al tenir a les mans la I Antologia” El Arte, la mujer y la literatura” on surt el meu relat “Ganar, Ganar” guanyador al 2013.

Quan escric ho faig des de l’interior del meu cor i intento explicar el que penso, passa o veig.

La funció d’una escriptora és transformar la realitat per decorar-la tan bellament com desitgi.per transmetre les sensacions que la inquieten i volen sortir a l ‘exterior.

Si les nostres històries agraden al públic lector, llavors el que sents és indescriptible perquè vol dir que has conectat amb altres persones.

El fet de tenir històries creades per tú que apareguin en publicacions és parlar de viatjar a una altra galaxia i si et trobes amb altres dones de sensibilitat semblant amb les que comparteixes un llibre, llavors puc assegurar que traspasses la galàxia.

L’esforç individual que comporta pensar, crear i escriure una història, novel·la o poema és gran però, és una decissió personal, en canvi unir esforços sí que és parlar de TREBALL, en majúscules, pel compromís de cadascú en la seva tasca.

Rosa López, Sobre mi Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura
Rosa López, Actualitat Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura
Rosa López, Col·laboracions Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura
Rosa López, Concursos Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura

 

2 pensaments sobre “Plaer i satisfacció a les mans

  1. Hola Núria, primero de todo disculpa por la tardanza en dar respuesta; últimamente escribo poco porque colaboro de forma voluntaria en el Club Escola de Futbol Can Mir como responsable de comunicación llevando la web (https://www.cefcanmir.org/ca/) y las redes sociales y esto me ocupa mucho tiempo cada día. Gracias por tu ofrecimiento.
    El año pasado escribí el cuento Guillem un nen diferent con temática TEA que compartí en mi web: https://rosalopezgrau.blog/2022/02/17/relat-guillem-un-nen-diferent/ Si te apetece leerlo y te gusta lo puedes compartir.
    Un abrazo.

    Liked by 2 people

Els comentaris estan tancats.