Seguint amb el propòsit anunciat en una publicació anterior de coneixe’ns una mica millor el post d’avui està centrat en dues de les meves aficions principals: la fotografia i el judo.
L’interés per la fotografia em ve de la infà ncia. Fer fotos fa anys era gairebé un privilegi, Havies de tenir cura del nombre de fotografies que el carret que havies col.locat a la mà quina et permetia fer. Fins que no les tenies en paper no sabies si el que havies captat era el que volies. Recordo aquell procés com una aventura. Avui és més fà cil. Fas una fotografia, la mires i si no t’agrada l’esborres. Si la consideres bona la comparteixes en qüestió de segons.
Una altra de les meves aficions és el Judo. No com a esportista però, sà com a seguidora. Sóc mare de judoca i això ha fet que passés moltes hores entre grades veient a judoques de totes les edats.
La millor manera de gaudir de les aficions és posar-les en prà ctica i vaig adonar-me que fotografiar entrenaments i competicions de Judo em motivava doblement.
A continuació us deixo un clip de Judo de l’entrenament d’estiu a Cabrils
Quines són les teves aficions? Quan les practiques?
Publicacions relacionades: