La Cursa de la Dona de Rubí ja suma 569 inscripcions!

A Rubí ja es respira ambient de Cursa de la Dona. A dia 1 d’abril, ja hi ha 569 persones inscrites per participar en una de les cites més estimades, festives i solidàries de la ciutat.
Una jornada per córrer o caminar
La Cursa de la Dona tornarà a omplir els carrers el diumenge 10 de maig, amb un recorregut de 3.600 metres pel centre de la ciutat i sortida i arribada a la Rambla del Ferrocarril.
Com sempre, es tracta d’una prova no competitiva, pensada per gaudir, compartir i fer visible la força col·lectiva de les dones a través de l’esport.
Recorregut
Sortida: Pèrgola de la Rambla del Ferrocarril (direcció estació FGC)
- Carrer Cal Príncep
- Carrer Cervantes
- Avinguda Barcelona
- Passeig Francesc Macià
- Carrer Rafael Casanova
- Carrer Prat de la Riba
- Carretera de Sabadell
- Carrer Bruc
- Carretera de Terrassa
- Passeig Pau Claris
- Carrer Doctor Robert
- Carrer Maximí Fornés
- Carrer Pere Esmendia
- Carrer Doctor Turró
- Plaça Clavé
- Carrer Colom
- Carrer Prim
- Carrer Cal Príncep (de nou)
- Arribada: Rambla del Ferrocarril (pèrgola)

Samarreta “Campiones” i solidaritat amb Oncolliga
Totes les participants rebran la samarreta oficial Campiones, enguany amb un disseny renovat.
La cursa manté el seu vessant solidari: els beneficis es destinaran a Oncolliga Rubí, que acompanya persones i famílies afectades pel càncer.
🗓️ Inscripcions obertes fins al 6 de maig
Les inscripcions es poden fer a:
👉 inscripcions.cat/cursadonarubi2026
La recollida de pitralls i samarretes serà:
📍 Al Celler
🕘 Dissabte 9 de maig, de 10 a 14 h
Objectiu: superar les 1.728 inscripcions deL 2025
L’any passat la cursa va reunir 1.728 participants, i enguany Rubí es proposa arribar a les 2.000 inscripcions per fer encara més gran aquesta festa esportiva i reivindicativa.
Rosa López Comunicadora, especialista en marketing digital i escriptora de Rubí. Descobreix la web:rosalopezgrau.blog
Diseñado con WordPress





