Qui et fa sentir bé?

rotllana judoka Rosa López #PasionConTinta #MiquelLuque #Judo

Escric aquest post setmanal pensant i sent conscient que som a la línia de sortida de les Festes de Nadal, unes festes que tan agraden als petits i que cada vegada més decepcionen a molts dels grans.

Logo corporatiu RL

Segur que en les darreres hores t’has preguntat o et preguntaràs aviat: Què estic fent jo aquí? o Per què no puc fugir d’on sóc?

Si quan has llegit això t’has identificat amb les paraules escrites anteriorment, vol dir que estàs vivint una realitat que no t’agrada, no t’omple o simplement et deixes portar per aquells que sí saben què volen i són uns grans organitzadors de la vida dels altres.

No et preocupis, encara hi ha una solució:

Atura’t un moment a pensar quan va ser la darrera vegada que et vas sentir bé.

Recorda:

  • Què feies?
  • On eres?
  • Amb qui?
  • Per què et trobaves bé?

Si les teves preguntes han tingut una resposta clara, vol dir que en el moment o record seleccionat i qualificat per tu com a estat positiu i òptim, el que feies llavors era acceptat de bon grat. En aquell estat, estaves envoltat de persones que tenien alguna afinitat amb la resta i que coincidien en un espai de temps determinat.

Ens sentim bé quan parlem entre iguals i es respecta la nostra opinió igual que fem nosaltres amb les opinions contràries. Diem que sentim afinitat amb algú altre quan compartim gustos o activitats semblants que ens distreuen o enriqueixen com a persona i milloren la nostra actuació dins del col·lectiu al qual pertanyem o participem. Si aquestes coses les tenim clares,

  • Per fer feliços a uns quants…
  • Perquè és el que sempre ha tocat fins ara…
  • Perquè és el que s’espera que fem nosaltres…
  • i tantes i tantes raons més com vulguis afegir.

No hauríem de participar ni de converses, ni d’actes ni de celebracions populars o familiars que no estiguem disposats a aguantar.

He triat la fotografia superior per il·lustrar el post, que representa la rotllana judoca, on la germanor i l’afinitat dels participants es mantenen tant a dins com a fora del tatami.

Rosa López, Sobre mi Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura
Rosa López, Actualitat Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura
Rosa López, Col·laboracions Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura
Rosa López, Concursos Em trobaràs a LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, X
#PasionConTinta #Comunicacio #Marketing #Literatura