Conte infantil per a nens i nenes

Hola a tots i a totes!
Avui vull compartir amb vosaltres un viatge màgic, un viatge que comença amb la lectura d’un conte infantil per a nens i nenes. Aquest conte no és només una història, sinó una aventura que ens porta a través del camí per tenir el llibre a les mans.
Imagina’t un món on cada pàgina ens acosta més a el resultat. Aquesta és la màgia de la lectura. Obriu la ment i el cor!
Cartell promo anunciant l’arribada

Escriure, un llarg camí ple d’etapes

La fase inicial és definir la idea i l’estructura narrativa del que serà l’obra.

Quan ja està tot estructurat, repassast i decidit es sol·licita, al Departament de Cultura, el Registre de la Propietat Intel·lectual.

La maquetació i edició en paper.
Agraeixo l’ajuda al Departament d’arxius de Printcolor pels bons consells rebuts.

Els primers exemplars…
La Montaña de Laura

Com neix la idea del conte
Al novembre de 2023 va fer 10 anys de la darrera obra literària editada en paper. Havia passat molt temps des de llavors i algunes persones amigues feia temps que reclamaven que tornés a escriure i publicar en paper.
Escriure, maquetar, editar, vendre i promocionar el llibre és una tasca fascinant però força dura si ho fas com a aventura personal. El cas és que tenia ganes i aquesta vegada escriuria i publicaria un conte infantil.
Pensant en l’amiga Laura, el repte ja estava marcat. Intentaria donar visibilitat a la fibrosi quística, la malaltia que pateix mitjançant un conte. Per això ha calgut documentar-me força i fer consultes a Laura.
Un altre dels dilemes ha estat si l’escrivia en català o en castellà. Doncs com sóc bilingüe, deixo que els personantges decideixin, i en aquesta ocasió el conte està escrit en castellà.
Argument de: La Montaña de Laura
La Montaña de Laura és un conte infantil ambientat en una classe de cinquè curs de primària en la qual amb motiu d’unes colònies escolars els nens i nenes descobreixen que, Laura, una nena de la classe té fibrosi quística.
Quan els nens coneixen les limitacions de la malaltia entenen algunes situacions com quan Laura ha d’abandonar temporalment les classes.
Juan a qui l’apassiona la natura, es converteix en el millor amic de Laura.
Objectiu final del conte solidari:
Donació de beneficis a la Fundació La Marató de TV3 2024
Rosa López Comunicadora, especialista en marketing digital i escriptora de Rubí. Descobreix la web:rosalopezgrau.blog
Diseñado con WordPress





